...

hej..
idag så har jag vari hemma hos Erica, sovde över hos henne.
hon hade ögoninflamation, och jag tror att jag har de...:S
jag har färgat om håret och jag har klippt mig oxå:)

jaao så se ja ut;)
( FUUUUL )
jag äre lite ledsen och sur idag...
jag minns inte ricktigt vad som hände igår men jag är inte glad ialla fall...
jag visste inte att jag skulle förlora såmycket..
mitt hjärta klarar inte mer...
inte mer sår!
är läss på att killar ska välja andra än mig.... jag trodde vi hade nått på gång:(
är så FUCKING ledsen nuu!
jag hatar detta!
vill inte må så här:(
inte nu...jag är förfan KÄÄÄÄR!
och du bryr dig inte, du var oxå kär  i mig med oxå i Maria...
fattar hur jävla sårad jag är!?
kunnde sagt de tidigare! :´(

0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback