Heej

heej!<3
idag så har jag varit i Nordmaling och köpt lite saker med Carola och farmor o farfar:)
nu ska jag flytta te pappa hela tiden, så vi ska söka skola i Rundvik lr Aspeå.
så då byter jag skola efter jullovet om jag kommer in på nån av dom!
men de är ju bättre om jag börjar i Rundvik eftersom jag känner fler där och då blir det lättare för mig!:)
men men....
bara så att ni vet så lämmnar jag inte umeå!
jag kommer att komma o hällsa på, och jag kommer att gå kvar i JamoJamo Young!
JAG LÄMMNAR ALLDRIG MINA ÄLSKLINGAR I UMEÅÅÅ, ALLDRIG! OM JAG GJORDE DE DÅ SKULLE JAG INTE VATA VAD JAG SKULLE GÖRA..... JAG SKULLE SÄKERT LIGGA OCH GRÅTA FÖR MIG SJÄLV I ENSAM HET!
JamoJamo Young,,, ni är som en familj för mig!,
om en är ledsen så är alla ledsna,
om en är glad så är alla glada,
vänner är som min familj!
jag trivs med alla som jag älskar, och de är en av er ( JamoJamo Young )
NI ALLA BYTDER SÅ MYCKE FÖR MIG!
JAG SKULLE GRÅTA OM NI INTE FANNS!
ni är mitt allt!!!!!
I WILL NEVER STOP LOVE YOU!


ingen kan stoppa mig!
ingen kan säga till mig att sluta!
jag är starkare en vad du tror!
jag finns, så sluta glo!
jag är en person som alldrig ger upp, de jag vill de de stannar, mitt hopp är att göra de som krävs och de som behövs för att stå kvar på den platts jag står på..... jag sattsar hela mitt liv på att göra de jag älskar mäst av allt, och de är just för att komma till er!
hela jorden går under om inte ni finns!
jag litar på er och ni litar på mig..
hos er är det ställe jag bara kan andas ut och dansa!
allt som jag går igenom hemma de bara försvinner när jag är hos er, för att jag vet att jag kan känna mig hemma och trygg där, livet blir så mycket ängklare!<3

finns på, msn, facebook och bloggen:)
kisses
ANDhugs// Emma:]<3

0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback