hej

hej,
jag har inte kunnat blogga så mycket och jag har inte orkat.
men nu skriver jag.
i förr går var de sista förväl av östermalm:(
kommer sakna er gryymt mycket!
och jag tror att de var det sista förväl av Jamo Jamo Young också:(
jag hoppas inte att det var de:(
jag vill fortsätta!
niär allt som finns för mig!
men men.

älskar dig sjukt mycket..
så longt bort men endå så nära.
du betyder mycket för mig Mercy!
bästa vänner föralltid!<3

jag har inget imot att pussa tjejer.
inte killar häller!
men om ni har nått imot att jag har pussat en tjej så är ni heeelt,, ja jag vet inte vad jag skä säga men de är inget fel med att pussa en tjej, men jag är inte lebb.


1 Kommentarer:

Postat av: mercy <3

jag älskar dig åxo

bästavänner föralltid<3

2011-01-17 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback