.....

hej igen!
jag har tråkigt så jag skiver ett till innlägg:P
elr skriver och skriver, jag ska lägga ut bilder :P

dani och francine,:)

älskar dig maria!<3

saknar dig gmn!<3

felicia, förlåt mig,, du vet vad jag menar eller hur!<3

ruta du är alldeles för underbar!<3

linnéa, jag saknar dig otroligt!<3

sheida, de känns som att du har varit borta i en evighet nu! snälla kom till baka, vill inte känna att jag är ensam, du är den enda som förstår mig när de är nått som har hänt, du är den enda som jag kan ringa till om jag är riktigt ledsen, för jag vet att du ställer upp för mig, och jag lovar dig jag kommer att ställa upp för dig lika mycket som du ställer upp för mig!!!!!<33
ÄLSKAR DIG OTROLIGT + SAKNAR!!!<3

saknar dig otroligt mycket, snälla kom tillbaka till mig!<3

linn, saknar dig!<3

saknar dig carro!<3

GLÖMD?????
säg till då!

1 Kommentarer:

Postat av: l i n h - twelves.

daniella;*

2010-11-02 @ 18:41:42
URL: http://twelves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback