Freeeeedag!!!!!:D<3

hejsan!:D<3
nu är de äntligen fredag!
lr snarare...
HÄLGGGG!
hihihi:]
ska se idol ikväll med mina föräldrar:D
men nu har jag typ inget att skriva om de...
kan inte lägga ut bilder på hur min autfit är idag men de är bara någåt jag har slängt på mig o.O
justdet....
Dennis ks var på vår skola idag:/
jag fattar inte hur dum man får va om man går runt till andra som jag känner och snäckar skit om mig + att jag får reda på de han säger om mig från Yasir..... för han står på INGENS sida!
förbaskade ungeeee! FÖRLÅT men jag är bara för arg och jag kan inte holla det inne längre....
får lida med de här rästen av mitt liv och får dåligt ryckte om allt de som han har sagt om mig + att dom kommer att kalla mig samma ska som han kallade mig!
de är sjukt!
åååh jag blir så irreterad så fort jag tängker på det..... och så fort jag ser haaaan!:@

0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback