hejsaaan

hejsan!<3
idag så har jag varit på brölopp!
min mamma och lotsas pappa gifte sig!
dagen började inte så nicig men de vart betre en liten stun efter...
vi for och fika på mecka...
de var första gången jag såg mamma äta på änge:D
de känns bra, så nu har tobias och mamma åkt till holyres och äter:D
just nu så sitter jag i mitt rum och ser ut som ett troll!!..
jag har crusat håret x]
hihihi
jag vill typ hitta på något men de är ingen som vill!
aja
får vell försöka få tag i nån!:)
om de inte är försent...
igår så var jag med lekina (louise)
vi var på stan och hade as roligt, vi gick till olika butiker och klädde upp oss som väsrta omodet....
och vi tog bilder och gjorde en bild och la in dom där!:)
men jag har glömt lösenordet och blogg namnet :P
men jag ska försöka att få kontackt med lekina (louise)!
men nu ska jag lägga ut bilder och sen ska jag holla på och fixa på bloggen:



min mamma

min lillasyster

min mamma äter!!!! wihooo

är den här bilden:
fiiiiiiin?

eller

fuuuul?



dagens låt:

1 Kommentarer:

Postat av: Sheida<333

Vad fina bilder<33

saknar dig :-)

2010-10-16 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback