lördaag!

hejsan!<3
idag så ska jag kanske fara till marknaden i nordmaling!
hoppas att jag träffar några som jag känner ifrån rundvik och nordmalig:)
ska fråga erica om jag kan vara med henne idag:D
har tråkigt!
vill göra nått roligt :P
hihihi:]
SAKNAR DIG SJUKT MYCKET, SNÄLLA KOM TILL UMEÅ!
DU BETYDER SÅ JÄVLA MYCKET FÖR MIG!
DU ÄR DEN ÄNNDA SOM FÖRSTÅR MIG OM DE ÄR NÅTT SOM HAR HÄNT!
ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET SHEIDA!!!
SAKNAR DIG!<3333333

MIN FINA FLICKA:]
DU FINNS ALLTID I MITT HJÄRTA!
DU VET ATT JAG FINNS FÖR DIG SOM DU FINNS FÖR MIG!
JAG GLÖMMER ALLDRIG DIG!
JAG SKA BANUME KOMMA TILL DIG NÅN GÅNG I SKÅNE!
VILL BARA SKRIKA.....
FÖR ATT DU INTE ÄR HÄR VID MIG JUSST NU!
DU ÄR DEN BÄSTA VÄN JAG NÅNNSIN HAR HAFFT!
ÅÅÅÅÅH
SNÄLLA!
ÄLSK.....
KOM TILL BAKA TILL MIG!


I'M SO FUCKING UPSET THAT YOU SHOULD LEAVE ME!


1 Kommentarer:

Postat av: Anonym

VAD GULLIG DÄR ÄLSKAR DIG!! OCH JA DU MÅSTE HÄLSA PÅ !!! GLÖMMER DIG ALDRIG GMN <333

2010-10-16 @ 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback