tjah tjah

tjah tjah
idag så har jag haft bad, relation och NTA på skola...
as dryg...
vi har NTA...
med femmorna!
UCH:/
hatar femmorna!
asså jag tror att jag blir galen....
fy vad Dennis KS ljuger för sin mamma.....
Yasir säger att Dennis har sakt en massa skit!
och Dennis säger att han inte har gjort de!!
eööh, vaa?
förlåt men jag har blivit pangk i huvet!
asså, jag ska ta i tur med han nästa gång jag ser han!
desutom jag är äldre en han och han är kacksigare än mig!
hmm..
aja:/
ska kanske vara Linn:)
vi ska ha en hel del roligt :)
vi ska se på film,
vara ute en hel del tror jag, elr inte...:P
ska fråga henne om de går bra att vi går på stan en stund
vi ska ju också ha godis till filmen så de ska vi köpa :)
och sen vet jag inge mer men ska skaffa mer informatjon :)
men har inge mer att säga så hejdå ses kanske sen :)/Emma

1 Kommentarer:

Postat av: Saknarrey gmn!!

Japp men vi kan fara på en butik i stan och hyra film o köpa godis!

2010-10-18 @ 19:58:34
URL: http://photolinzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback