Livet säger inte ett piss

hejsan
förlåt att ja inte har skrivit på ett tag men de är så att internet hemma i umeå har inte funkat på min dator o ja är piss sur för de..
+ att ja inte får låna mammas lr idas dator..
men nu sitter ja på farmors.. ja får igentligen inte sitta men ja göree endå:P
sitter ute så.
hon a att ja skulle gå ut så då gick ja ut.. men ja tog me mig datorn xD
hihi
skulle vara med Emilia idag.. men de går inte för hon ska få gäster å då kunde ja inte vara me henne:(
men ja ksk ska vara me henne imorrn om de går bra att ja är me henne för mina föreldrar
ja fick socker brist igår, o ja va på stan just det till fället..
de kändes inte bra.
ja kunde knappt stå på bena utan ja ville svimma..
de va hämskt.
uch..
sen så kom ida o hämmtade mig o jakob sen drog ja hem te pappa igen.
har varit i umeå ett tag:P
men de vet ni väll?
på onsdag så ska ka te fotbollen igen:D
har ju börjat i fotboll
fedt najjs.
senare idag så ska ja ta med mig farmor o gå ut o gå:)
behöver lite mortion i benen
är så svag..
ska fråga pappa om ja kan få börja gå te gym.
men ja venne vem ja ska gå me
o ja vill inte gå dit själv direkt..
de känns pinit xD
annars så får ja väll be pappa gå me mig...
ha som säger att han vill börja träna...
lr ja venne om han har sagt de men..
ja får för mig de endå
hehe..
vist äre ja snäll
ja är alltid snäll jue
....
ja är flummig idag..
lr de märks inte när ja pratar men de märks när ja skriver
hehe
har fedt tråkigt
venne va ja ska göra..
hmmm
ööhm
lalalalala
ja sitter ute på en soffa på alltan
mmh
aah
de är najjs de :D
haha
vill bara säga att ja älskar min baby..
han är den endå som kan förstå mig om de är ngt
åååh guuuud
ja älskar han mer en allt!
han harr fyllt mitt hål i mitt härta
vill aldrig förlora han!
ja kmr älska han tes döden skiljer oss åt!
de finns igen annan en du jakob,, som kan göra mig lyckligare
en vad ja redan är just nu med dig älskling!
du är mitt liv, min värld..
den enda ja ser framför mig är du..
kan inte se ngn annan..
du är den som har gjort mig lycklig... o ja är stolt över att ja har dig!
ja vet hur mkt du älskar mig o du vet hur mkt ja älskar dig!
du vet att ja aldrig kmr svika dig igen... ja kmr aldrig såra dig igen!
du har mitt hjärta i din hand!
älskarejj... o kmr alltid att gör.
glöm då fan inte dom här orden älskling!<3


1 Kommentarer:

Postat av: jakob :D

ÄLSKAR DIG SOM FAN GULLET :*

2011-04-22 @ 12:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback