Finns de, de jag väntar på?

Heej.
igår så satt jag nästan bara framför datorn, ja orkade inte gå te rundvik.
men men
idag vet jag inte vaad ja ska göra, hmm...
aja men jag ska nog hjälpa te här hemma om pappa säger något:/
jag får inte te min dator så ja måste sitta på idas o pappas dator.
på fredag så kmr de ett te disco och jag ska nog gå på de, men jag vet inte om jag kmr att orka gå för att ja är as trött.
orkar knappt stiga upp på mornarna.
ksk ska vara med nån i stället, och ja ska defenitift inte ha högklackat på dicot! uch neeej:S
de gör ont i nästan en hel vecka, i fötterna:S
ska ha logskor:)
just nu så sitter pappa och kollar posten och ja sitter och skriver och chattar xD
ja tror att ja ska vara med nån kompis men ja vet inte om ja får vara med nån:P
men men..
nån som vill hitta på ngt??:D
fast ingen från umeå, isåfall så måste ni kma hit:P
men nu ska ja hjälpa viktor med nån sak så hejdå:)


0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback