fuck off!

heej!
idag så har jag haft lektioner som vanligt.
har nästan haft en helt vanlig dag på skolan förutom att man blev nerslagen för inget!
bara för att jag är ny och tjej.
jag hatar livet just nu!
man ska fan inte behöva må så här!
vill bara att de ska sluta!
om dom tror att dom är så coola så ska jag visa dom att jag kan slåss!
jag kommer fucka upp deras efternamn i röven!
ha kän på den!
jag är ingen leksak, jag är en person som har kännslor!
jag vill må bra, jag vill ha de bra och inte bli mobbad för att man inte har gjort ngt!
jag kan säga ärligt om dom går på nån i min klass jag svär jag kan ofta mit eget liv på dom!
så jävla förbannad är jag jusst nu!
de spelar ingen roll vem man är lr hur man ser ut! huvudsaken är att man är snäll och tar hand om sina vänner!
jag är jag du är du!
är de nån som förstår hur hårt och jobbigt de kan vara att bli mobbad?!
fråga nån som vet om ni inte fattar vrf man inte ska mobbas!
de är bara idiotiskt!
fatta?
jag vet vem jag är och jag står för de jag gör och de som händer!
jag ställer upp för andra om dom behöver de.
jag är feg när de gäller vissa saker men frånåmed nu slutar de!
jag har bestämt mig, jag ska bli stark, modig och stolt!
jag ska vinna över dom.
you are going down!

ska gå nu puss o kram<3

1 Kommentarer:

Postat av: linus = lögdeå skola

haha rätta takter! ;D

2011-02-08 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback