go morgon...

heej:)
har sovi ganska bra ikväll xD
har så jävla ont i svansskotan så ja har vaknat lite då o då.. + att min lottsas pappa kmr upp typ 5 gng i mitt rum -_-'
as drykt för han slår ner handtaget xD
och sen så står han i tel samtidigt..
ööhm.. -_-'
ajaa..
ska snart sitta barnvakt till min yngsta lilla syster :)
men hon kmr nog sova...
ja ska se klart filmen som ja började på igår kväll med familjen.
sak se om de finns drika o godis kvar xD hahaha:]
haha sitter o skrattar för mig själv utan ngn andledning xD
är trött.
ååh, ja orkar inte ställa mig o platta håret idag!
har as lockigt och sen så står de typ åt alla holl.
aja
ska drah, har inge mer att skriva om ses.. kram hejs:]

0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback