krossade drömmar..

heej.
idag så har ja vari på skolan som vanligt!
ja fick höra att folk snackar skit om mig bakom min rygg.
ja är läss på detta!
man ska inte gå runt o må dåligt för att vissa inte tycker om en, holl de inne för er själva i så fall.
ja vill inte vara o- normal!
ja vill vara som alla andra, popiler!
men nä nä, de äre ju bah skit!
ja hoppas och tror att de inte är sant att de här har hänt!
vill inte de!
fy fen!
aja.,,
rundvikarnas killar har sluta slagi mig och reta mig!
skönt.
men jag pallar inte skriva mer..
men jag skriver ett innläg sen om en stund tror ja!
kram:)

1 Kommentarer:

Postat av: Manuel

Ta ett Gevär och skjut de där killarna va? :)

2011-02-20 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback