xD

heej:P
hade ingen vättigare överskrift xD
aja..
har vari med min bby idag:]
vi gjorde inte så mkt, utan vi såg på film o gick o köppte lite saker.
vi pratade mkt xD
haha..
men ja hade trevligt:)
saknar han redan.. saknade han redan när han gick ut ur dörren:](L)
ja ser muppad ut på alla bilder men om de är ngn som ska ha en bild på mig så ska den vara godkänd xD
lr att ja tar de själv.
haha.
asså ja tror att ja måste städa undan lite saker :P
men ja pallar inte göra de nu x]
gör de imorgon bitti.
har fått tillbaka min bästa vän igen, har saknat henne mkt!
hon har saknat mig mä.. o ja förlät henne!
för ja vill inte att hon ska må dåligt. hon har ställt upp så mkt för mig!
ja älskar henne välldigt mkt!
olivia lindberg du betyder fattar du de!<3
vi måste hitta på ngt nån gng!:D<3
aja..
har inge mer att skriva om xD
så vi höres:)
puss hejs:]

0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback