Altt är bra, bara bra...

Tjaah:P
idag så vaknade jag kl 7 på morgonenn...-_-
UCHH:P
jag sitter på min pappas jobb, i umeå... och fryyyser....:/
jag ska vara med Louise om ett tag.
för annars så har jag typ inget att göra..
jag längtar te ikväll:)
jag ska dansaaaaaa... med dans gruppen:D
åååh, jag kanske får ge upp den snart:(
jag måste annars ta tåg lr buss te umeå, och sen hem igen.... kl 8...
och de kommer att vara mina pengar som går åt:/
men men, jag ska göra allt för att inte sluta, så varje lilla slant ska gå åt till att få åka te dansen... jag ger alldrig upp den!
de betyde allt för mig!
men men..
jag ska se om jag kan hitta en ny design... på bloggdesign.nu..
behöver en..
ses sen tjaråå// Emma


0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback