De kommer att bli bättre...

Hej hej<3
jag är ensam hemma nu typ...
vaknade för typ fyra, fem timmar den.... när mina förläldrar åkte..!
jag har typ bara suttit och sett på tv och sen inte gjort så mkt mer.
jag hoppas på att allt kommer att bli bettre sen igår..
men jag mår fortfarande inte så bra... inte om jag ska få lida med att alla typ hatar mig och att alla tycker si o så :/
jag fattar inget...... jag har inget problem... jag är helt fullt normal men vissa tar mig som en annan person...
jag trodde att jag hade hittat den rätta, men nej nej...
då vart man sviken istället...
....
men men, jag hoppas att det löser sig... lr att jag hittar en annan..:P
men pallar inte prata om de...
för mycket om ni fattar vad jag menar..
aja!

-----------------
oj oj!
jag fattar inte att man kan blocka en från fb när man bara säger en sak och den personen säger löngner....
de är ju snällt? :/
aja..

-----------------
jag längnar te imorn:D
då börjar vi dansa igen!
saknar min lilla Alice, Jacqueline, Felicia, Mercy, Luoise o Linn...
även om jag träffa dom i lördags... men dom är allt för mig...
men Felicia ,kom inte i lördags... så jag saknar henne mäst!!<3

ni sex är allt jag behöver i mitt liv... ni är min andra halva av mitt hjärta!
älskar ej så fucking mkt!
fatta de ok!?

Jacqueline<3

Louise<3

Alice<3

Felicia<3

Mercy<3

Linn<3

ska inte skriva mer...:P
ses kanse sen, puss o kram// Emma<3

2 Kommentarer:

Postat av: Linn

Gmn jag finns här för dej om det är nåt.

Det vet du....

2011-01-03 @ 16:14:53
URL: http://tausons.blogg.se/
Postat av: felicia;*

den där bilden är iiiiiiinte ok !

2011-01-23 @ 19:37:59
URL: http://liindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback