tell me why!

haj haj:)
idag så har jag gått te min farbror conny och elin... hade tråkigt hemma.
men jag tror att jag kommer att smitta dom för att jag är typ förskyld.
imorsse såvaknade jag av att de gjorde jääävulst ont i mitt vänstra öra:S
jag är as tät i näsan också,,, så jag fick sitta och andas in nå himmla äkel sak som luktar minnt på hööög nevå.
de var inte mysit kan jag säga, jag petade i skålen där de var och fick en massa gegga på fingrarna.
jag gjorde ett misstag idag, för några minuter sen,, jag sa te felicia om benny,, och hon vart ledsen, men de är inte mitt fel att han är kär i mig, lr att han tycker att jag är snygg,,,, han var ju min från början men sen var han hennes,, och de ska inte endras!!
men men nu snackar vi inte om de mera:P
jag ska lägga ut bilder sen på vad jag har gjort idag:)
men just nu sitter jag och chattar med brian:)
och ska nu tro jag.
och de har hjag gjort nu :P
nu ska jag sluta härmä.
så vi ses kram hejdå// Emma<3

0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback