vrf är livet så hårt?

heej.
idag så har ja gott i skolan som vanligt, hade språk idag också:)
jag saknar min gammla skola!:(
och jag saknar mina älsklingar!
har aldrig kännt mig så här ensam.
aja..
jag var me miriam efter skolan, vi först gick vi te häggströms mode hus, sen gick vi hem te henne:)
vi hade välldigt roligt, ska lägga ut bilder nu:)

Miriam men luddmössa och hon slickar på grenen med snö xP

muumst tjep?:]

hehe, tog kort inne I flaskan:P

Miriam slickar på flaskan, hmm:P

hehe, puss puss :*

jao?

MOODE VISNING FÖR DOM SOM VILL SE;)

jaaao här visar miriam vägen, tro jag x/

glad?:)

:DDD:P

de var tjep alla bilder:)
nu ska jag sluta pussbaah:)

1 Kommentarer:

Postat av: Miriam

hahah va du ä elak;p

2011-01-21 @ 19:33:29
URL: http://vivaladivaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback