you shall not leave me now!

tjoohooo.
idag så vaknade jag av att mitt vänstra öga va igen klistrat av en massa släm:S
och de högra bara kilade och gjorde ont,, ÖGONINFLAMATION:(
de suuger,,
först så ligger man sjuk i 2 dagar och sen får man öronspäng och nu får jag ögoninflamation!
hur otur har man?
åååh, jag kommer inte kunna gå te den nya skolan jag ska börja i,, och det är bad imorn, tror jag:P
:(:(:(:(:(:(
ajaa, jag får väll lida:/
men men.
billy (hest) lider av nått, venne vad:( men jag hörde ialla fall att de var n tjej som hade en hest som hade samma sak som billy och te slut så dog hesten.
billy har bara slutat äta och drika,, och han har inte bajsat lr kissat på länge, han har 39,0 feber, igår hade han 41,2 grader feber.
ucchh, jag vill inte att han ska dööö:(
vill hjälpa han men jag kan inte, venne hhur man gör:(
jaja,
ska drah hses sen kanske hejdå/ Emma

0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback