bara något...

chaa
idag så har ja vari med anton o maria o lite me tina
skulle ha vari med jakob men då hände de en sak, o han ksk kmr snart.
för ja vill inte följa me bort så de blir nog att ja stannar hemma o dom får fara själva.
orkar inte.
har fortfarande inte glömt de som hände igår o ja kmr inte att glömma ngt som har hänt i mitt li lr förhollanden!
nästa alla säger att familjen kmr först... men för mig gör de inte de, de är inte familjen som kmr först för mig utan de är mitt liv, kompisar och min kille. de är de som är mitt liv.
mitt liv går ut på att ha roligt o inte sitta o ha tråkigt o deppa hela tiden för att man inte har de bra! jag kan säga ärliggt att jag har inte mått så bra sen ja var liten.
har inte kunat vara mig själv med ngn och kmr inte vara de häller, den ja kan vara mig själv är med den jag älskar mäst. o de är jakob!
han är den person som vill ha mig för den ja är.
ingen annan vill va min kompis lr ngt annat för att ja är den ja är.
ja kan knapp vara mig själv när ja är med kompisar, lr ngn annan.
folk har så svårt att förstå mig o kan inte se att ja är ledsen o gör inget åt saken.
ja förstår inte...
de är bara få personer som förstår mig o kan sitta i timmar o holla om mig när ja gråter.
ja kan inte vara så ärlig att ja kan börja gråta med ngn annan en dom få personerna.
skriver inte de här för att folk ska bry sig utan för att ja vill få ut mina kännslor!
har inte kunnat göra de!
har aldrig kunnat få utt ett jävla ord ur min mun!
dom som vet att ja kan vara den ja är med dom så ska ni förstå hur JÄVLA MKT JA ÄLSKAR ER!
NI BETYDER SÅ MKT FÖR MIG O VILL ALDRIG FÖRLORA ER!
VILL ATT NI SKA FINNAS HEEEEELA MITT LIV!
TILLS JA DÖR, OM INTE LÄNGRE!
JA KMR ALDRIG ATT SLÄPPA TAGET OM ER, ÄVEN OM NI LÄMNAR MIG..
SÅ VET JA ATT NI ALLTID KMR TILL BAKA TILL MIG!
NI GÖR MIN DAG, MITT LIV, MIN GLÄDJE, NI GÖR ALLT!..
TACK FÖR ATT NI FINNS!

Felicia Lindeberg! älskar dig sjukt mkt! tack för att du finns gmn!<3

de finns fler men har inga bilder på dom.
men dom heter:
Jakob
m.m

0 Kommentarer:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback